Pathfinder Arena Uitbreiding: Epic Challenge
The Epic Challenge enriches the Core set’s gameplay in components and game mechanics. As new iconic heroes, Seoni, the sorcerer, and Fumbus, the alchemist, together with their new spell, feat, and item cards, introduce new mechanics and new possible strategies for the players. Moreover, five new monsters (Black Dragon, Goblin Pyro, Gargoyle, Nightmare, Pharoah Mummy) increase the variety of the game and add new monsters’ special abilities.
938 / 5.000
De Epic Challenge verrijkt de gameplay van de Core set in componenten en spelmechanismen. Als nieuwe iconische helden, Seoni, de tovenaar, en Fumbus, de alchemist, samen met hun nieuwe spreuk, prestatie en itemkaarten, introduceren ze nieuwe mechanismen en nieuwe mogelijke strategieën voor de spelers. Bovendien vergroten vijf nieuwe monsters (Black Dragon, Goblin Pyro, Gargoyle, Nightmare, Pharoah Mummy) de variatie van het spel en voegen ze speciale vaardigheden van nieuwe monsters toe.
Bovendien vergroten vijf nieuwe monsters (Black Dragon, Goblin Pyro, Gargoyle, Nightmare, Pharoah Mummy) de variatie van het spel en voegen ze speciale vaardigheden van nieuwe monsters toe.
In addition, five new monsters (Black Dragon, Goblin Pyro, Gargoyle, Nightmare, Pharoah Mummy) increase the variety of the game and add special abilities of new monsters.
Bovendien vergroten vijf nieuwe monsters (Black Dragon, Goblin Pyro, Gargoyle, Nightmare, Pharoah Mummy) de variatie van het spel en voegen ze de speciale vaardigheden van nieuwe monsters toe.
In addition, five new monsters (Black Dragon, Goblin Pyro, Gargoyle, Nightmare, Pharoah Mummy) increase the variety of the game and add the special abilities of new monsters.
Bovendien vergroten vijf nieuwe monsters (Black Dragon, Goblin Pyro, Gargoyle, Nightmare, Pharoah Mummy) de variatie van het spel en voegen ze speciale vaardigheden toe aan nieuwe monsters.
Additionally, five new monsters (Black Dragon, Goblin Pyro, Gargoyle, Nightmare, Pharoah Mummy) increase the variety of the game and add special abilities to new monsters.
Bovendien introduceren de Trap-tegels een geheel nieuwe spelmechanica. Nauwkeuriger gezegd, ze vervangen enkele Arena-tegels en leren een nieuwe manier om punten te scoren. Zodra je ze bereikt, gooi je eerst de oproepingsdobbelsteen om te controleren of de val actief is. Vervolgens trek je een valkaart. Dergelijke kaarten zijn verdeeld in vier decks, die de vier rondes van het spel weerspiegelen. Ze vormen een uitdaging op basis van je vaardigheidsmodifiers. Als je slaagt, scoor je gloriepunten; anders krijg je ongelukspunten.
Feedback sturen
Vertaalresultaten beschikbaar