Wat schetst onze verbazing? Bij menig bordspel komt Bordspellenstapel.nl als goedkoopste uit de bus. We zijn er even ingedoken en er zijn meerdere bordspellen voor een zeer leuke prijs op de website te scoren.
Wat dacht je van...
- Lost Ruins of Arnak €50,99
- De Crew: Missie Diepzee €9,99
- Carcassonne 20 jaar jubileum €25,99
- Lamaland €21,99
- Sheriff of Nottingham 2e editie €33,99
- Spookslot €18,99
Navigeren kost wat moeite, maar heb je een leuke deal gespot noem ze dan vooral hieronder in de comments. Neem gerust een kijkje op de website.
Verzendkosten binnen Nederland:
Tot € 20,00 – € 7,25
Vanaf € 20,00 – € 5,00
Boven € 100,00 – Gratis
Wat voor 16 uur besteld is, wordt meestal dezelfde dag nog verzonden.
Scoor goedkope Bordspellen bij Bordspellenstapel.nl
Reacties
Wat mij opvalt is dat bij de retourformulier het telefoonnummer van speldorado.com benoemd wordt, en de website bijna een exacte kopie is. Zou natuurlijk simpelweg dezelfde websitebouwer kunnen zijn, maar ik denk dat ik wacht met bestellen tot de eerste shopsurvey de revue passeert.
Het helpt ook niet dat als je naar "Over Bordspellenstapel" gaat er een tekst over de AVG staat, en dan ook nog met allemaal hoofdletters U.
https://www.bordspellenstapel.nl/avg/ gaat, kan je een digitale tour nemen door de Speldorado
Sterker nog, als je naar Edit: even gecheckt bij Ktugach: beide winkels zijn van dezelfde eigenaar. Speldorado is de fysieke winkel waar ook LEGO verkocht wordt, Bordspellenstapel is alleen online en alleen bordspellen
Het is niet helemaal (lees: helemaal niet) duidelijk dat ze iets met elkaar van doen hebben en dat creëert verwarring. Daar zouden ze iets aan moeten doen!
Zelf vind ik het fijner als het is opgesplitst, maar het leidt ook weer tot risico dat ik meer bestel om in aanmerking te komen voor "gratis/goedkoper" verzenden.
Quote:
Edit: even gecheckt bij Ktugach: beide winkels zijn van dezelfde eigenaar. Speldorado is de fysieke winkel waar ook LEGO verkocht wordt, Bordspellenstapel is alleen online en alleen bordspellen
Het is niet helemaal (lees: helemaal niet) duidelijk dat ze iets met elkaar van doen hebben en dat creëert verwarring. Daar zouden ze iets aan moeten doen!
Het is niet helemaal (lees: helemaal niet) duidelijk dat ze iets met elkaar van doen hebben en dat creëert verwarring. Daar zouden ze iets aan moeten doen!
Zou best kunnen, maar volgens de KvK zijn het twee verschillende eenmanszaken. Te herleiden naar de persoon, dus dat ga ik hier verder niet plaatsen. Rekeningnummer en BTW-nummer (godzijdank niet meer je BSN nummer + B01 bij eenmanszaken ?) zijn wel op beide sites van Speldorado.
Bij mij zouden normaal de alarmbellen gaan rinkelen, maar blijkbaar is dit dus wel zuivere koffie. Zou lekker twee aparte BV's oprichten, maar wie ben ik ?
Hoop voor de eigenaar dat die tijd vindt om het op de website te verduidelijken, levert denk ik direct klanten op.
Vorige week een bestelling gedaan bij Bordspellenstapel, wat al moeizaam ging omdat er "geen verzendopties" beschikbaar waren. Uiteindelijk besteld via WhatsApp (gevonden via Google, want op de website/Facebook stond een verkeerd nummer). Ik moest mijn adres mailen, maar dan naar Speldorado.
Gelukkig was dat nog in orde. De bestelling heb ik ook ontvangen. Helaas hebben ze een verkeerd artikel gestuurd. Weer contact opgenomen via WhatsApp. Kon ik het terugsturen, ik zou m'n geld terugkrijgen en ook de kosten van het verzenden.
Na bijna een week gevraagd wanneer ik m'n geld terug zou krijgen. Antwoord: "Klopt, is overgemaakt, staat op je rekening".
Niet dus. Inmiddels heeft meneer me geblokkeerd op WhatsApp, berichten komen niet aan.
Geld is niet overgemaakt en gaat vermoedelijk ook niet meer gebeuren.
Aangifte volgt....
Quote:
Blijkbaar toch niet helemaal zuivere koffie... NIET BESTELLEN DAAR!
Vorige week een bestelling gedaan bij Bordspellenstapel, wat al moeizaam ging omdat er "geen verzendopties" beschikbaar waren. Uiteindelijk besteld via WhatsApp (gevonden via Google, want op de website/Facebook stond een verkeerd nummer). Ik moest mijn adres mailen, maar dan naar Speldorado.
Gelukkig was dat nog in orde. De bestelling heb ik ook ontvangen. Helaas hebben ze een verkeerd artikel gestuurd. Weer contact opgenomen via WhatsApp. Kon ik het terugsturen, ik zou m'n geld terugkrijgen en ook de kosten van het verzenden.
Na bijna een week gevraagd wanneer ik m'n geld terug zou krijgen. Antwoord: "Klopt, is overgemaakt, staat op je rekening".
Niet dus. Inmiddels heeft meneer me geblokkeerd op WhatsApp, berichten komen niet aan.
Geld is niet overgemaakt en gaat vermoedelijk ook niet meer gebeuren.
Aangifte volgt....
Vorige week een bestelling gedaan bij Bordspellenstapel, wat al moeizaam ging omdat er "geen verzendopties" beschikbaar waren. Uiteindelijk besteld via WhatsApp (gevonden via Google, want op de website/Facebook stond een verkeerd nummer). Ik moest mijn adres mailen, maar dan naar Speldorado.
Gelukkig was dat nog in orde. De bestelling heb ik ook ontvangen. Helaas hebben ze een verkeerd artikel gestuurd. Weer contact opgenomen via WhatsApp. Kon ik het terugsturen, ik zou m'n geld terugkrijgen en ook de kosten van het verzenden.
Na bijna een week gevraagd wanneer ik m'n geld terug zou krijgen. Antwoord: "Klopt, is overgemaakt, staat op je rekening".
Niet dus. Inmiddels heeft meneer me geblokkeerd op WhatsApp, berichten komen niet aan.
Geld is niet overgemaakt en gaat vermoedelijk ook niet meer gebeuren.
Aangifte volgt....
Nou ja IngridV wat bizar joh! We gaan dit nieuwsbericht van de website halen, want dit klinkt niet goed en we willen niet meer mensen hebben die dit meemaken natuurlijk.
Zou je bovenstaand bericht nog in de shopsurvey kunnen zetten? Bordspellenstapel shopsurvey
Dan kunnen mensen je ervaring altijd terugvinden.
Ik denk gewoon dikke vette pech
Quote:
@ingridV, wat heb je daar gekocht dan als ik vragen mag?
Ik had daar 6 spellen besteld. Omdat het niet lukte via de website is alles via WhatsApp gegaan. Ik heb dus ook geen ordernummer.
Eén artikel was niet het juiste en nadat ik dit gemeld heb, bood meneer Prins aan dat ik het retour kon sturen en dat ik mijn geld terug zou krijgen, inclusief de kosten van het verzenden.
Wat me nog het meest boos maakt is dat meneer zegt dat het geld is gestort en dat het op mijn rekening staat en mij vervolgens blokkeert op WhatsApp.
Dit kan toch niet wat hier gebeurt? Dit is toch pure oplichterij?
Quote:
[..]
Ik had daar 6 spellen besteld. Omdat het niet lukte via de website is alles via WhatsApp gegaan. Ik heb dus ook geen ordernummer.
Eén artikel was niet het juiste en nadat ik dit gemeld heb, bood meneer Prins aan dat ik het retour kon sturen en dat ik mijn geld terug zou krijgen, inclusief de kosten van het verzenden.
Wat me nog het meest boos maakt is dat meneer zegt dat het geld is gestort en dat het op mijn rekening staat en mij vervolgens blokkeert op WhatsApp.
Dit kan toch niet wat hier gebeurt? Dit is toch pure oplichterij?
Ik had daar 6 spellen besteld. Omdat het niet lukte via de website is alles via WhatsApp gegaan. Ik heb dus ook geen ordernummer.
Eén artikel was niet het juiste en nadat ik dit gemeld heb, bood meneer Prins aan dat ik het retour kon sturen en dat ik mijn geld terug zou krijgen, inclusief de kosten van het verzenden.
Wat me nog het meest boos maakt is dat meneer zegt dat het geld is gestort en dat het op mijn rekening staat en mij vervolgens blokkeert op WhatsApp.
Dit kan toch niet wat hier gebeurt? Dit is toch pure oplichterij?
bedoel welke spellen.
Quote:
Als je 5 van de 6 spellen goed hebt ontvangen, en 1 terug hebt mogen sturen, dan is er toch niet direct sprake van "pure oplichterij"? Als verder alles in orde is verdient zo iemand misschien het voordeel van de twijfel? Heb je tegen diegene ook direct met aangifte gedreigd zoals je hierboven zegt te gaan doen? Ik vind het eerlijk gezegd nogal een vreemd en eenzijdig verhaal.
Sorry? HIJ verdient het voordeel van de twijfel? Als hij liegt, me negeert en blokkeert?
En je twijfelt blijkbaar wel aan mijn verhaal?
Ja, ik heb tegen hem gezegd dat ik aangifte ga doen. En ja, de andere 5 spellen waren wel goed. Dat schreef ik toch ook?!
Inmiddels heb ik al gelezen dat ik niet de eerste ben die dit is overkomen bij deze winkel(s).
Quote:
[..]
bedoel welke spellen.
bedoel welke spellen.
Ik begrijp niet zo goed waarom dit relevant is, maar oké. In dit geval ging het om de uitbreiding "Leaders" van 7 Wonders. Ik had de 'oude' versie besteld en kreeg de nieuwe.
Afgezien van dat is het niet fijn dat het zo wordt afgehandeld. Vooralsnog is mijn tip het hoofd koel houden en proberen op een normale manier, MET GEDULD, contact te zoeken met de verkoper als het binnen een week niet geregeld is. Er is een mail-adres, er is een telefoonnummer, wees beleefd en hou het beschaafd, schelden en dreigen (met aangifte) heeft echt geen enkele zin, gedraag je netjes, en geloof me: er gaat een wereld voor je open.
Ondertussen wachten we hier ook even de ervaring van Roel23 af...
Quote:
De reden dat de verkoper het voordeel van de twijfel krijgt is omdat je gewoon netjes 5 goede spellen hebt ontvangen. Ik vermoed niet dat hier opzet in het spel (haha leuke woordspeling) is met het doel jou op te lichten. Ik weet dat geduld niet meer van deze tijd is en voor de mensen van tegenwoordig alles gisteren eigenlijk al geregeld had moeten zijn, maar ik voorspel dat het geld volgende week netjes op je rekening staat. Ik zou ook moe worden van die flauwekul-dreigementen met aangifte en de politie en zo...
Afgezien van dat is het niet fijn dat het zo wordt afgehandeld. Vooralsnog is mijn tip het hoofd koel houden en proberen op een normale manier, MET GEDULD, contact te zoeken met de verkoper als het binnen een week niet geregeld is. Er is een mail-adres, er is een telefoonnummer, wees beleefd en hou het beschaafd, schelden en dreigen (met aangifte) heeft echt geen enkele zin, gedraag je netjes, en geloof me: er gaat een wereld voor je open.
Ondertussen wachten we hier ook even de ervaring van Roel23 af...
Afgezien van dat is het niet fijn dat het zo wordt afgehandeld. Vooralsnog is mijn tip het hoofd koel houden en proberen op een normale manier, MET GEDULD, contact te zoeken met de verkoper als het binnen een week niet geregeld is. Er is een mail-adres, er is een telefoonnummer, wees beleefd en hou het beschaafd, schelden en dreigen (met aangifte) heeft echt geen enkele zin, gedraag je netjes, en geloof me: er gaat een wereld voor je open.
Ondertussen wachten we hier ook even de ervaring van Roel23 af...
Je hebt absoluut gelijk met wat je zegt.
Maar ik wil hier wel even duidelijk stellen dat ik netjes ben gebleven, niet gescholden heb en zeker niet heb gedreigd met aangifte. Ik heb hem op een hele nette manier gezegd dat als dit niet wordt opgelost, ik genoodzaakt ben om aangifte te gaan doen. Dat is geen dreigen.
Maar wat mij zo boos gemaakt heeft is dat hij ZEGT dat hij het geld heeft overgemaakt (wat niet waar is) en me vervolgens blokkeert en negeert.
Het gaat me niet eens om het geld, maar meer om de manier waarop ik behandeld ben.
En ja, ik heb een mailadres en een telefoonnummer, maar hij reageert niet op mail en de telefoon neemt hij ook niet op.
En dan nog wat; ik heb inmiddels meer posts gevonden van mensen die exact hetzelfde is overkomen bij dezelfde winkel(s).
Nogmaals; de levering was helemaal prima, maar op het moment dat er iets niet goed ging, is meneer niet meer thuis.
Een vriendin van me is nogmaals in gesprek gegaan met hem (ik was tenslotte geblokkeerd door hem, wat hij overigens ontkende),alleen ietsje pittiger dan dat ik het deed.
Er kwamen allerlei rare smoezen, maar uiteindelijk heeft hij het geld overgemaakt.
Dus ja, opgelost, maar voordeel van de twijfel: nee. Voor mij niet.
Hartstikke fijn voor andere mensen dat ze tevreden zijn over Speldorado/Bordspellenstapel, maar ik ga voortaan naar een ander.
Bedankt voor jullie feedback in ieder geval.
Wel jammer dat het zo is gelopen. Kun je misschien linken naar "meer posts van mensen die exact hetzelfde is overkomen bij dezelfde winkel(s)"? Ik ben wel geinteresseerd.
Ik ben vooralsnog ook niet overtuigd, ik wacht nu ruim 4 dagen op een reactie op een e-mail met een vrij simpele vraag. Vind ik vrij lang voor een webshop.
Ben ook benieuwd naar de posts met ervaringen, want die ben ik nog niet tegen gekomen.
Quote:
Precies dus zoals ik had voorspeld. Storm in een glas water.
Wel jammer dat het zo is gelopen. Kun je misschien linken naar "meer posts van mensen die exact hetzelfde is overkomen bij dezelfde winkel(s)"? Ik ben wel geinteresseerd.
Wel jammer dat het zo is gelopen. Kun je misschien linken naar "meer posts van mensen die exact hetzelfde is overkomen bij dezelfde winkel(s)"? Ik ben wel geinteresseerd.
Toch jammer dat mijn verhaal duidelijk in twijfel wordt getrokken. Als mijn vriendin geen actie had ondernomen, had ik kunnen fluiten naar mijn geld.
Maar goed
Als je op Google zoekt op "Speldorado" dan vind je bij de laagste reacties meer van dergelijke ervaringen. Weliswaar niet veel, maar 1 is al teveel lijkt me.
Quote:
Opgelost.
Een vriendin van me is nogmaals in gesprek gegaan met hem (ik was tenslotte geblokkeerd door hem, wat hij overigens ontkende),alleen ietsje pittiger dan dat ik het deed.
Er kwamen allerlei rare smoezen, maar uiteindelijk heeft hij het geld overgemaakt.
Dus ja, opgelost, maar voordeel van de twijfel: nee. Voor mij niet.
Hartstikke fijn voor andere mensen dat ze tevreden zijn over Speldorado/Bordspellenstapel, maar ik ga voortaan naar een ander.
Bedankt voor jullie feedback in ieder geval.
Een vriendin van me is nogmaals in gesprek gegaan met hem (ik was tenslotte geblokkeerd door hem, wat hij overigens ontkende),alleen ietsje pittiger dan dat ik het deed.
Er kwamen allerlei rare smoezen, maar uiteindelijk heeft hij het geld overgemaakt.
Dus ja, opgelost, maar voordeel van de twijfel: nee. Voor mij niet.
Hartstikke fijn voor andere mensen dat ze tevreden zijn over Speldorado/Bordspellenstapel, maar ik ga voortaan naar een ander.
Bedankt voor jullie feedback in ieder geval.
Tja, zonder jouw gesprekken te zien hebben we natuurlijk geen idee wat jij allemaal hebt gezegd. Als jouw vriendin met een "pittiger" gesprek opeens wèl zoden aan de dijk zet, ben ik wel benieuwd naar wat jij allemaal hebt gezegd om een blokkade te verantwoorden.
Niet om te zeggen dàt je dingen hebt gezegd die niet door de beugel kunnen, maar we krijgen nu wel een zeer eenzijdig verhaal te horen. Ik heb in supermarkten en in de detailhandel gewerkt en ik kan je beloven dat wat sommige klanten allemaal uitkramen en claimen, NIET verteld wordt als ze het verhaal thuis weer doen over "die werknemer die hen niet wilde helpen".
Quote:
Blijkbaar ben ik té netjes gebleven....
I rest my case.
I rest my case.
Grappig, uit al je posts hier maak ik het tegenover gestelde op. Komt over als prototype vervelende klant waar ik helaas teveel ervaring mee heb in retail.
Verschillende mensen verschillende ervaringen zullen we maar zeggen. Netjes is ook een relatief begrip, net als geduld, omgangsnormen en gezond verstand dat ook zijn.
Je hebt al je producten, je hebt je geld terug binnen drie dagen inc verzendkosten en nog doen alsof je een ontzettend slachtoffer bent? En ook meteen dreigen met aangifte? Dat is gewoon sneu te noemen. De winkel heeft niet helemaal goed gehandeld, heeft het probleem opgelost binnen een extreem korte tijdspanne en nog zit jij ze zwart te maken en je begint als eerste meteen met aangifte te dreigen?
Van den zotte, maar goed zo is de maatschappij tegenwoordig he, ikke ikke ikke. Geduld, menselijkheid of empathie? Ho maaaarrrrr
Zijn er hier meer gedupeerden of mensen die advies voor ons hebben?
Gr. Joris
Quote:
Neem even contact op met Speldorado (uit Delft). Bordspellenstapel had een samenwerking met Speldorado.
In december hier Ark Nova besteld samen met wat andere spellen. Alles kwam vóór de kerst binnen, maar Ark Nova bleek een pre-order, dus netjes opgewacht, maar nooit meer iets van gezien. Ondertussen nog een keer gemaild maar nooit een reactie op gekregen. Inmiddels is Ark Nova overal uit voorraad leverbaar, maar moet ik constateren dat ze helemaal niet meer bereikbaar zijn. Ze hebben alles offline gehaald; site, e-mail en telefoon. Ze zijn er dus gewoon vandoor met mijn spel/geld.
Zijn er hier meer gedupeerden of mensen die advies voor ons hebben?
Gr. Joris
Zijn er hier meer gedupeerden of mensen die advies voor ons hebben?
Gr. Joris
Quote:
[..]
Neem even contact op met Speldorado (uit Delft). Bordspellenstapel had een samenwerking met Speldorado.
Neem even contact op met Speldorado (uit Delft). Bordspellenstapel had een samenwerking met Speldorado.
Bedankt voor het meedenken.
Ik heb het geprobeerd, maar geen reactie.
Zal dan wel 2 handen op 1 buik zijn...
Bordspellenstapel is ondertussen offline gehaald en pre-order/kickstarter/fouten die gemaakt zijn (bij mij) kan je vergeten dat dat nog netjes opgelost wordt. Wat mij betreft heeft Speldorado boycotten, ook vanuit budgetspelen. Hiervoor moet je geen reclame willen maken.
Voor iedereen die direct een mening klaar heeft, want die lees ik veel hierboven. De eigenaar van Bordspellenstapel/Speldorado is op de hoogte van deze website en deze draadjes EN KIEST ERVOOR HIER NIET TE COMMUNICEREN. Als die echt onschuldig was, hadden we dat hier wel gehoord.
Domein en website zijn hetzelfde als voorheen.
Dus mogelijk naar aanleiding van verschillende klachten van eerder zoals die van Ingrid, mij en "MyDogEatsOnlyKFC" "dichtgegaan" en nu weer vrolijk door.
Waarschuwing; koop hier niet. Alle verplichte informatie voor een webshop ontbreekt hier en verleden ervaringen waren negatief. Zie ook http://www.budgetspelen.nl/shopsurvey/winkel-403.html
Winkel verdient -geen- voordeel van de twijfel, mijden.