Holiday Sale bij Valhalla Boardgames. Je krijgt nu tijdelijk met de code "HOLIDAY2022" maar liefst 20% korting op geselecteerde spellen.
Het Holiday Sale aanbod zie je hier.
Het aanbod:
- Click! the Great Wall
- Gorinto Deluxe
- Marvel Champions Hero Packs
- Ark Nova voor slechts €54,36
- Ten
- EscapeWelt: Quest Pyramid
- Unmatched: Roodkapje vs Beowolf
- Lemur Tails
- Marvel Champions the Card Game
- Marvel Champions: Sinister Motives
- New York Zoo
- Tiny Towns
- Marvel Champions: the Mad Titan's Shadow
- Cahoots
- Calico
- Marvel Champions: the Rise of Red Skull
- Micro Macro: Crime City Full House
- Ghost Adventure
- Ticket to Ride: San Francisco
- Sushi Go!
- Micro Macro: Crime City
20% Holiday Korting bij Valhalla Boardgames
Reacties
Valhalla 20% op geselecteerde spellen.
bummer zeg! =(
dan maar bij de goedkopere Belgische winkels shoppen (Spelonk/CF)
Quote:
Spelletjeskamer 10% op gehele assortiment.
Valhalla 20% op geselecteerde spellen.
bummer zeg! =(
dan maar bij de goedkopere Belgische winkels shoppen (Spelonk/CF)
Valhalla 20% op geselecteerde spellen.
bummer zeg! =(
dan maar bij de goedkopere Belgische winkels shoppen (Spelonk/CF)
Het aanbod zal om de zoveel dagen veranderen Dus de spellen in bovengenoemde lijst zullen niet gedurende heel december onder de actie vallen, en andere spellen zullen er bij komen die dan wel onder de actie vallen Dus blijf de sale vooral in de gaten houden
Nu heb je daar naar mijn mening een goed spel aan, maar extra artikelen gaan bestellen om "die verzendkostengrens" te bereiken is nogal tricky. Voor je het weet heb je een ding in huis gehaald dat je nooit speelt, of van ellende maar weggeeft aan iemand die daar ook totaal niet op zit te wachten... Dat zijn altijd de geliefdste familieleden he, van wie je troep krijgt die ze zelf er bij hebben besteld om de verzendkosten te vermijden en eigenlijk helemaal niet hoeven... Hier heb je Uno. En bedankt...
"Ik heb gehoord dat het goed is" is een veel gebruikt argument om het dan maar als extraatje voor de verzendkosten toe te voegen aan je winkelmandje, maar laat het dan net een spel zijn wat totaal niet in je straatje ligt (zoals Mansions of Madness), dan heb je dus eigenlijk een hele dure Ark Nova in huis gehaald!
Tot zo ver weer de wijze levensles van Buur Calico is tof, dus veel plezier met beide aankopen!
"Ik heb gehoord dat het goed is" is ook zeker vaak een reden geweest waardoor in de loop der jaren er wat matige games in de collectie zijn binnengeslopen.
Zeker wel iets om over na te denken, als klant worden we continue gemanipuleerd om uiteindelijk alleen maar meer uit te geven (denk überhaupt aan hele black friday circus).
Wilde ik Calico eigenlijk hebben? In dit geval werd ik ook nog eens belaagd door mijn vriendin die aangaf dat ze het zo'n schattig spel vond, dus dat scheelde in de keuze. In het ergste geval zadel ik wel een familielid of vriend er mee op als het spel niet bevalt
Quote:
Het is zeer zeker een psychologisch truukje die veels te vaak wordt ingezet om klanten te manipuleren om "net wel" iets extra's toe te voegen.
In mijn geval niet zozeer dat. Ik weet dat mensen graag gratis verzending willen, maar als ik gratis verzending aanbied op een spel van €20, lijd ik er verlies op. Verzending is duur, zowel de verpakkingsmaterialen als verzending zelf. Dit moet ergens vandaan komen natuurlijk. Het is dus gratis verzending en duurdere spellen, of betere prijzen (zo goed mogelijk) en geen gratis zending of een gratis zending grens.
Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik wat verschillende bedragen heb geprobeerd:
- bij €50 was het vaak alsnog verlies, omdat duurdere spellen dat al zijn en de marges zijn vaak klein als je competitief wil blijven.
- €100 was te duur, mensen voegen dan vaak niet dat extra spel toe om aan die grens te komen, maar haken juist sneller af vanwege de kosten.
- €75 werkt voor mij hierbij het beste: ik draai geen verlies en mensen voegen inderdaad vaak net dat extra spel toe, waardoor de verzendkosten wat gecompenseerd worden.
Nadeel voor mij is dat ik ook Pokémon boxen verkoop en die marge is NOG kleiner, dus gratis verzending op een boosterbox zorgt voor amper winst... maar ieder voordeel heeft z'n nadeel natuurljk
Tegelijkertijd is 'gratis verzendkosten boven de x' bijna net zo'n ingesleten consumentenprincipe als "Het kost 0,99" ipv "Het kost 1".
Het alternatief is dus ronde prijzen en geen gratis verzendkost grenzen opstellen. Geloof dat Crowdfinder bijvoorbeeld geen grens hanteert (maar die pakt uberhaubt weer hele scherpe marges op de games zelf)